Przejdź do głównej zawartości

Pisać? Czy nie pisać?


Traktuje to miejsce jako fotoblog. Ale chyba wypada zamieszczać parę słów od siebie. Z drugiej strony, czy dzielić się z wszystkimi o wszystkim? Hmmm powiem tu wszystko o sobie to znajomi ograniczą ze mną kontakt do bloga. I co? Zginie to co lubię najbardziej, kontakt z drugim człowiekiem. W końcu w podróży to nie budynki, okazy przyrody, tylko ludzie budują atmosferę. Wyjazd w to samo miejsce z różnymi ludźmi, powoduje to że czasem wydaje Ci się, że jesteś pierwszy raz...... A jeszcze jedno, co do mojego pisania. Moja koleżanka polonistka - właściwie dwie - mam przechlapane. Sprawdzą stylistykę, interpunkcje, itp. i wykład w poniedziałek rano gotowy:( I znowu człowiek czuję się jak w szkole... Na koniec jedno zdjęcie - fotoblog no to musi być. Konie - poniekąd podobne z charakteru;)

Komentarze

  1. Pisz, pisz :) Ja będę łagodna :P Ale za Monikę nie ręczę :P :P :P Buziaki!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie jeszcze ktoś pomyśli, że cały czas Ci coś poprawiamy, sprawdzamy... A koniki z Orłowca.
    Ha, udało mi się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tejmniczy ogród

Tajemniczy ogród, moja inspiracja do wyzwania w  artgrupaatc . Nocne pomysły i powstało jeszcze jedno ATC - Tajemniczy ogród....

Superkoderzy - Zielona Góra

Od roku jestem trenerem w programie Superkoderzy - fundacji Orange. Po przerobieniu dwóch ścieżek - przyrodniczej i majsterkowiczów - mam przyjemność dzielić się swoja wiedzą z innymi nauczycielami. Pierwsza moja grupa czekała na mnie w Zielonej Górze.  O programie możecie poczytać  tutaj.  W tej edycji udział bierze 120 szkół z całej Polski, w tym ponad 70 wybrało ścieżkę " Majsterkowicze". Zapraszam na fotorelację z Zielonej Góry - 2.09.2017r.

Dzień liczby Pi

  14.03 obchodzimy dzień liczby Pi. Zebrałam kilka pomysłów na obchodzenie tego dnia. 1. Badamy liczbę Pi - przygotowujemy okrągłe przedmioty mierzymy ich obwody - za pomocą sznurka, miarki, mierzymy średnicę i obliczamy Pi. Zbieramy dane w tabeli i analizujemy. 2. Miasto liczby Pi.  Rysujemy szerokości jednej kratki wieżowce, których wysokość odpowiada kolejnym cyfrą Pi - czyli 3  1  4 ... Możemy przygotować karty z różnymi wzorami do uzupełnienia, np. koła dołączyć np. do tego kod  karta w trójkąty Architekt zostawił nam rozpoczęty projekt miasta musi go dokończyć według jego pomysłu. Znajdź reguły i dokończ projekt.  3. Kodujemy obraz liczby Pi. Wybrałam różne kolory, bo przy jednym dzieci kolorują całymi pasmami, nie ma efektu o który nam chodzi - odczytywania kodu.  Rysuj według kodu:    Umieściłam te zadania również w ganial.ly  https://view.genial.ly/603f30dfbaa8980d85bd1811/interactive-content-dzien-liczby-pi 4. Znajdź swoją datę urodzenia w rozwinięciu liczby Pi. Do tego posłu